مهرادا اولادی درگذشت / رامبد جوان تسلیت گفت ...

رامبد جوان با انتشار این عکس درگذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت ...

یک شاهد عینی، از کادر بیمارستان شهدای تجریش به خبرنگار ما گفت که اولادی در ساعت 13:30 امروز با پای خود همراه با یکی از دوستانش به بیمارستان مراجعه کرده است.

آخرین حرف‌های اولادی پیش از فوت
به گزارش "ورزش سه"، اولادی که در تیم ملوان بازی می‌کرد، همراه با سایر اعضای این تیم در سفر اهواز بازیکنان را همراهی کرده بود و در دقیقه 60 بازی زمانی که قرار بود به بازی بیاید به سرمربی تیم محمد احمدزاده اعلام می‌کند قادر به این کار نیست. جالب اینکه اولادی که به دلیل تنگی نفس و درد قفسه سینه به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرده، به کادر بیمارستان گفته است: از دیشب در پرواز درد قلبم بیشتر شده اما به هر طریقی دیشب را به صبح رساندم. از یک ساعت پیش درد در سینه‌ام به اندازه غیرقابل تحملی زیاد شد به طوری که قادر به رانندگی نبوده و با تماس با اورژانس خودم را به نزدیکترین بیمارستان یعنی اینجا رساندم.

مهرداد اولادی که بدون برانکارد و با کمک پرسنل بیمارستان از درب اورژانس وارد محوطه شده بود، دیروز از ملوانی‌ها اجازه گرفته بود تا در تهران بماند و مشکل سلامتی خود را رفع کند. او هنگام ورود به اورژانس ناگهان دچار دردی بیشتر می‌شود و از حال می‌رود. به نحوی که توسط پرسنل به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود و پیشروی مشکل به حدی زیادی بوده که متاسفانه پرسنل قادر به احیای قلب وی نشده و او مقارن ساعت 14:56 دقیقه فوت شده است. البته هنوز هیچ گزارش رسمی درباره علت فوت مهرداد اولادی منتشر نشده است.

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه بین 3 فینالیست: امیرعلی نبویان, اشکان خطیبی و ارشا اقدسی برگزار شد نتیجه آرای مردمی را در مطلب " نتیجه فینال مسابقه لباهنگ خندوانه / امیرعلی نبویان نفر اول شد " ببینید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

دختر شهید آوینی در خندوانه چه گفت ؟

شش ضعف فصل سوم خندوانه را بخوانید !

سفر بهروز بقایی با خندوانه به سراسر ایران

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه
ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !