تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه شب گذشته با اجراهای اشکان خطیبی, امیرعلی نبویان و ارشا اقدسی برگزار شد. حواشی فینال لباهنگ خندوانه را در ادامه بخوانید.

در فینال «لباهنگ» خندوانه چه گذشت؟

بالاخره شب گذشته نوبت به فینال مسابقه لباهنگ «فصل سوم خندوانه» رسید. مسابقه‌ای که طی آن ارشا اقدسی، امیرعلی نبویان و اشکان خطیبی به رقابت پرداختند.
این قسمت از «خندوانه» در حالی شروع شد که جوان و سه شرکت کننده دیگر در راهروی پشت صحنه مقابل دوربین قرار گرفتند و هر چهار نفر با هم برنامه را آغاز کردند؛ بعد هم که جوان از استرس شرکت کنندگان گفت، یکدفعه هر یک از آن ها در اتاق‌های راهرو پنهان شدند و حدود 5 دقیقه مدام دنبال هم می‌گشتند.

پس از این موش و گربه بازی‌ها همه به روی صحنه آمدند و شعر «خلیج فارس» را با هم اجرا کردند. شادی برنامه هم طبق نظر سه شرکت کننده به مرزبانان، محیط بانان و همچنین مادر اشکان خطیبی تقدیم شد.
در ادامه بعد از این که با روش هر کی تک بیاره قرار شد اول خطیبی، بعد نبویان و در نهایت اقدسی قطعه خود را اجرا کنند، آیتم جهان گرد بهروز بقایی در تبریز پخش و نوبت به اجرای نفر اول رسید.

خطیبی در حالی که روی یک صندلی نشسته بود اجرای خود را آغاز کرد؛ پس از او و نمایش پشت صحنه رقبایش ، نبویان وارد شد. امیرعلی به همراه فتومدیایی که پشت سرش نمایش داده می‌شد رمیکسی از چند قطعه از محسن چاوشی را اجرا کرد. تا اینکه نوبت به ارشا اقدسی رسید.
اقدسی باز هم با انرژی همیشگی‌اش و بهره بردن از تکنیک‌های شغلی خود یعنی بدلکاری به گونه‌ای همه را غافلگیر کرد.

زمانی که اجرای نفر سوم هم به پایان رسید، پس از پخش پشت صحنه و ادامه آیتم ایران گردی همه به روی صحنه آمدند و جوان باز هم از نبویان خواست تا سنگ، کاغذ، قیچی بازی کنند اما مجددا شکست خورد.

رامبد بعد از اعلام اینکه تنها پنج روز برای رای به هنرمند مورد پسندتان وقت دارید، از هر یک از آن‌ها در خصوص این تجربه (لباهنگ) پرسید که در این باره هر سه روی انرژی بی نظیری که از سوی مخاطبان دریافت می‌کردند تاکید داشتند و اقدسی هم حس و ضربان قلبش را هنگام آمدن به روی صحنه با زمانی مقایسه کرد که قرار است با یک چتر از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین بپری که این قیاس از شدت ملموس بودنش، برای چند لحظه سوژه جوان و بقیه شد!

نبویان هم اظهار کرد که اعتراف می‌کنم اینجا عجیب‌ترین صحنه‌ای بود که تا به حال در زندگی تجربه‌اش کردم و زمانی که از این برنامه برمی‌گردم درست مثل یک ورزشکاری‌ام که تمام انرژی‌اش رفته برای مدتی همانطور روی مبل می‌مانم که البته این حسی لذت بخش است.

درخواست رای از مردم هم بخش دیگری بود که در آن خطیبی بیشتر، از همه کسانی که تا الان او و این برنامه را دیده‌اند تشکر کرد و نبویان هم عنوان کرد که من از دوم شدن متنفرم، یا اولم کنید یا سوم. ارشا نیز از ارزشمندی حمایت‌های مردم گفت و اینکه تا همین جا هم این حضور چه قدر برایش اهمیت و ارزش داشته است.

جوان در آخر به وجود لباهنگ و چنین شکل اجرایی در سراسر دنیا اشاره کرد و افزود: این کار در دنیا نیز اجرا می‌شود و ما سعی کردیم تا با این مسابقه و سریالی کردن اجراها ، به گونه‌ای آن را مال خود کنیم. همه دنیا از روی همدیگر ایده‌پردازی می‌کنند و به زودی «لباهنگ» در آینده مردمی می‌شود.
پس از این بخش‌ها، فینال لباهنگ «خندوانه»‌ای با آرزوهای خوب برای همه مردم کشورمان به پایان خود رسید و برای دریافت نتایج و اهدای جوایز باید تا پنجشنبه بعدی صبر کرد.

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .


شما می توانید " تمام مسابقات لباهنگ " برگزار شده را از طریق لینک های زیر به صورت آنلاین ببینید و دانلود کنید:

6 مسابقه لباهنگ مرحله اول :

دانلود مسابقه لباهنگ امیرعلی نبویان و احسان کرمی

دانلود مسابقه لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی

دانلود مسابقه لباهنگ علی لک پوریان و اشکان خطیبی

دانلود مسابقه لباهنگ میلاد کی مرام و امیرحسین صدیق

دانلود مسابقه لباهنگ امیر حسین مدرس و ارشا اقدسی

دانلود مسابقه لباهنگ امیرحسین رستمی و محمدرضا هدایتی

3 مسابقه لباهنگ مرحله دوم :

دانلود مسابقه لباهنگ امیرعلی نبویان و پژمان بازغی
دانلود مسابقه لباهنگ ارشا اقدسی و امیرحسین رستمی
دانلود مسابقه لباهنگ اشکان خطیبی و امیرحسین صدیق

3 مسابقه لباهنگ فینال :

دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای امیرعلی نبویان
دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای اشکان خطیبی
دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای ارشا اقدسی

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه بین 3 فینالیست: امیرعلی نبویان, اشکان خطیبی و ارشا اقدسی برگزار شد نتیجه آرای مردمی را در مطلب " نتیجه فینال مسابقه لباهنگ خندوانه / امیرعلی نبویان همچنان نفر اول است " ببینید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

آهنگ هایی که امیرعلی نبویان مجوز خواندن آنها را در لباهنگ خندوانه نگرفت !

ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !!

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه