شماره تلفن های برنامه دورهمی و خندوانه

شماره تلفن برنامه دورهمی و خندوانه | شماره های تماس | راه ارتباطی برنامه

شماره تلفن برنامه دورهمی و خندوانه | شماره های تماس | راه ارتباطی برنامه

شماره تماس با برنامه دورهمی و خندوانه

تلفن برنامه خندوانه و شماره تلفن دورهمی راه های ارتباطی خندوانه و دورهمی شرکت و ثبت نام

شماره تلفن برنامه دورهمی و خندوانه | شماره های تماس | راه ارتباطی برنامه

مخاطبان دو برنامه تلویزیونی «دورهمی» و «خندوانه» می‌توانند از طریق سایت شبکه نسیم و شماره تماس های مربوطه در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

شبکه نسیم با برنامه‌هایی مانند «دورهمی» و «خندوانه» توانسته جمع کثیری از مخاطبان تلویزیون را با خود همراه کند و شاید به همین دلیل است که امروز خیلی از بینندگان، علاقه‌مند به حضور در این دو برنامه هستند.

به همین بهانه هاشم رضایت تهیه‌کننده برنامه «دورهمی»؛ در خصوص شرایط حضور تماشاگران در استودیوی این برنامه تلویزیونی گفت: از همان ابتدای شروع برنامه، مردم از طریق سایت شبکه نسیم و دسترسی به صفحه برنامه «دورهمی» نام و نام خانوادگی خود را به همراه شماره تماس ثبت می‌کردند و ما برای هماهنگی درباره روز و ساعت حضور در برنامه با آنها تماس می‌گیریم.
 
وی در ادامه افزود: همچنین مهمان‌ها ما می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 3080 عضو مجموعه «دورهمی» شده و در برنامه شرکت کنند.
 
رضایت در پایان درباره دریافت هر گونه هزینه حضور در برنامه از تماشاگران گفت: بدیهی است که از هیچ کدام از تماشاگران حاضر در این استودیو هزینه‌‌ای دریافت نمی‌شود.

توجه : شماره تلفن خصوصی یا پشتیبانی برای برنامه دورهمی اعلام نشده است .

همچنین در گفتگو با مشاور رسانه‌ای برنامه «خندوانه» درباره حضور تماشاگران در این برنامه، رازدار گفت: مردم می‌توانند برای حضور در این برنامه از طریق شماره تماس‌هایی که در طول پخش برنامه زیرنویس می‌شود، ثبت‌نام کنند. بعد از اضافه شدن اسامی مخاطبان با آنها تماس می‌گیریم و هماهنگی لازم را برای حضورشان در برنامه انجام می‌دهیم.
 
گفتنی است؛ پیش از این مهمان‌ها با مراجعه به سامانه 780 به صورت مکانیزه ثبت‌نام می‌کردند و در حال حاضر از طریق شماره تماس‌های اعلام شده در «خندوانه» حضور دارند.

لازم به ذکر است که برای حضور در این برنامه مبلغی از تماشاگران دریافت نمی‌شود و عوامل «خندوانه» در خلال برنامه از حضار پذیرایی می کنند.

========

نکته مهم : دوستانی که در مورد تماس با آقای رامبد جوان سوال دارند توجه داشته باشند که شماره تماس مستقیم از ایشان وچود ندارد اما می توانید به اینستاگرام ایشان مراجعه کرده و پیامتان را برای ایشان دایرکت نمایید یا به کانال تلگرام ایشان مراجعه و پیام بگذارید : آدرس اینستاگرام و کانال تلگرام رامبد جوان

========

برای دانلود تمام قسمتهای خندوانه فصل سوم اینجا کلیک کنید

برای دیدن حواشی و خبـــــرهای جدید برنامه خنــــــدوانه اینجا کلیک کنید

========