رامبد جوان : «لباهنگ» در آینده مردمی می‌شود  / ایده لباهنگ از یک برنامه خارجی است

رامبد جوان درباره اجرای مسابقه «لباهنگ» اظهار داشت: ایده این مسابقه از روی یک برنامه خارجی برداشته شده، واقعیت آن است که همه دنیا می‌توانند از روی یکدیگر ایده بردارند و آن ایده را طبق فرهنگ خودشان بازسازی کنند. ما هم نیاز داشتیم در روزهای تعطیل عید، برنامه مسلسل‌واری را تهیه کنیم. به همین خاطر ایده «لباهنگ» در فصل سوم خندوانه به وجود آمد.


وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شد، مسابقه «لباهنگ» را در برنامه خندوانه اجرا کنیم، آن بود که خیلی از کمدین‌ها و مهمان‌ها نمی‌توانستند به طور ثابت در برنامه حضور داشته باشند و ما هم این ایده را اجرا کردیم و خوشبختانه با استقبال خوبی همراه شد. به طوری که اجرا کننده های مسابقه در حین اجرا مضطرب می شدند.  
 
جوان تصریح کرد: امشب فینال این برنامه برگزار می شود و ما اعلام کردیم در برنامه های آینده «لباهنگ» را برای مردم هم اجرا کنیم. به طور مثال پنج آهنگ را در نظر می گیریم و هر کسی که بخواهد در این مسابقه شرکت کند، این آهنگ را برای ما ارسال می‌کند و داورها از این مجموعه پنج نفر را انتخاب می‌کنند و در پایان هم مردم رای نهایی را می‌دهند و این مسابقه «لباهنگ» مردمی خواهد شد.  

شما می توانید اجرای جداگانه 3 فینالیست لباهنگ را در لینک های زیر ببینید و دانلود کنید:

دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای امیرعلی نبویان

دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای اشکان خطیبی

دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای ارشا اقدسی

وی افزود: باز هم همچون مسابقه «خنداننده برتر» و «لباهنگ» مسابقه‌های جدیدتری خواهیم داشت و ممکن است دوباره از برنامه‌های دیگر ایده بگیریم؛ چرا که من معتقدم کپی کردن ایرادی ندارد.
 
جوان در خصوص ممیزی مسابقه «لباهنگ» گفت: به هر حال سیستم ممیزی و شورای موسیقی تلویزیون با شورای موسیقی وزارت ارشاد کاملا متفاوت است؛ چرا که تلویزیون رسانه‌ای بسیار همه گیر و وسیع است. بنابراین برای تولید برنامه‌ها باید دقت بیشتری شود. البته مردم خودشان را نسبت به این موضوع هماهنگ می‌کنند. این موضوع به خودی خود بین سازنده برنامه، مدیران و مردم اتصالی به وجود می‌آورد و یک مثلثی شکل می‌گیرد که نتیجه‌اش پرمخاطب شدن برنامه خندوانه می‌شود.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه ایده‌هایی بعد از مسابقه «لباهنگ» دارد، بیان کرد: ترجیح می‌دهم راجع به ایده‌هایم صحبت نکنم؛ چرا که معتقدم هرچه راجع به ایده‌هایی که در ذهن داریم، بیشتر صحبت کنیم، انگیزه‌ها پایین می‌آید ولی وقتی آن را در ذهن خود نگاه داریم انرژی و پتانسیل برای عملیاتی کردنش بیشتر می‌شود و توصیه‌ام این است که ایده‌هایمان را برای هم تعریف نکنیم.
 
جوان در خصوص اینکه آیا عروسکی بجز «جناب‌خان» به این برنامه اضافه خواهد شد یا نه اظهار داشت: «جناب‌خان» همچنان تنها بازی می‌کند و قرار هم نیست که فعلا هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش را که شما می‌شناسید مثل «احلام»، «بابای احلام» را ببینیم؛ زیرا این شخصیت‌ها همه تخیل ذهن «جناب‌خان» هستند اما در نظر داریم تعدادی عروسک به شکل گروهی به کار اضافه کنیم.
 
وی در پاسخ به اینکه چه کسی در «لباهنگ» اول خواهد شد، گفت: هر سه نفر رفقایم هستند و بسیار خوب به این مرحله رسیده‌اند و واقعا نمی‌توانم حدس بزنم چه کسی اول می‌شود اما به نظرم اجرای امیرعلی نبویان در مرحله دوم که به همراه احسان کرمی انجام شد، اجرای فوق‌العاده‌ای بود. همچنین اجراهای ارشا اقدسی هم بسیار متفاوت بود و به نظر من ارشا اقدسی پدیده مسابقه «لباهنگ» شده؛ همچون مهدی ژوله که پدیده «خنداننده» شده بود.

جوان در پایان گفت: اجرای اشکان خطیبی و امیرحسین صدیق را خیلی دوست داشتم؛ چون به نظرم هنرمندان با خلاقیت و ایده و دلبری آمده‌اند و بلدند دل تماشاچی را به دست بیاورند.

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .


شما می توانید " تمام مسابقات لباهنگ " برگزار شده را از طریق لینک های زیر به صورت آنلاین ببینید و دانلود کنید:

6 مسابقه لباهنگ مرحله اول :

دانلود مسابقه لباهنگ امیرعلی نبویان و احسان کرمی

دانلود مسابقه لباهنگ پژمان بازغی و علیرضا کمالی

دانلود مسابقه لباهنگ علی لک پوریان و اشکان خطیبی

دانلود مسابقه لباهنگ میلاد کی مرام و امیرحسین صدیق

دانلود مسابقه لباهنگ امیر حسین مدرس و ارشا اقدسی

دانلود مسابقه لباهنگ امیرحسین رستمی و محمدرضا هدایتی

3 مسابقه لباهنگ مرحله دوم :

دانلود مسابقه لباهنگ امیرعلی نبویان و پژمان بازغی
دانلود مسابقه لباهنگ ارشا اقدسی و امیرحسین رستمی
دانلود مسابقه لباهنگ اشکان خطیبی و امیرحسین صدیق

3 مسابقه لباهنگ فینال :

دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای امیرعلی نبویان
دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای اشکان خطیبی
دانلود فینال مسابقه لباهنگ خندوانه اجرای ارشا اقدسی

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه بین 3 فینالیست: امیرعلی نبویان, اشکان خطیبی و ارشا اقدسی برگزار شد نتیجه آرای مردمی را در مطلب " نتیجه فینال مسابقه لباهنگ خندوانه / امیرعلی نبویان همچنان نفر اول است " ببینید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

آهنگ هایی که امیرعلی نبویان مجوز خواندن آنها را در لباهنگ خندوانه نگرفت !

ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !!

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه