عکس سلفی رامبد جوان به مناسبت ماه محرم

رامبد جوان به مناسبت محرم عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد عکس سلفی رامبد جوان مجری خندوانه به مناسبت ماه محرم را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

عکس سلفی رامبد جوان به مناسبت ماه محرم

سلام
رامبد جوان هستم
در اینستاگرام
اینجا خندوانه نییییییست!!
امیدوارم با شروع ماه محرم آرامشمون بیشتر بشه و از مرور مردونگى و به حق بودن و به حق موندن خیلى چیزا یاد بگیریم.
سعى مى کنم یه بازیهایى طراحى کنم تا این چند وقتى که هر شب در کنارهم نیستیم، باز هم از یه چیزاى باحالى لذت ببریم. دوستتون دارم و دمتون گرم.
راستش رو بخواین هى دلم مى خواد باهاتون حرف بزنم،عادت کردم دیگه:))))
مخلصم و سالم باشین

عکس سلفی رامبد جوان به مناسبت ماه محرم

بعد از پایان فصل دوم خندوانه هنوز حاشیه های جالب و خبرهای خندوانه ادامه دارد پیشنهاد می کنیم مطلب " خنده های صد میلیون تومانی خندوانه " که مربوط به درامد صدا و سیما از تبلیغات در برنامه خندوانه است را بخوانید.

علاوه بر فضای سراسر شاد و خنده داری که برنامه خندوانه دارد اما لحظات غمگینی نیز در آن دیده شد لحظاتی ناراحت کننده نیز وجود داشت یکی از غم انگیز ترین عکس های خندوانه را در " تلخ ترین عکس خندوانه " ببینید.

شبکه نسیم تا مدتی قبل ، مُهر پرمخاطب ترین شبکه تلویزیونی را روی پیشانی داشت و خبرهای خندوانه از مهمترین اخبار بودند اما اکنون بعد از تمام شدن برنامه خندوانه آمار مخاطبلن آن رو به کاهش است مطلب " شبکه نسیم بعد از خندوانه " به طور مفصل به توضیح برنامه های شبکه نسیم بعد از پایان خندوانه پرداخته است.

عکس در خندوانه

گرداوری خندوانه


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

خنداننده برتر خندوانه در لباس تعزیه 

سلفی جناب خان فردوسی پور رامبد 

تلخ ترین عکس خندوانه

عکس خداحافظی رامبد جوان در پایان خندوانه

عکس اینستاگرام اعتراف رضا شفیعی جم بعد از خندوانه

جناب خان در حال عزاداری در بوشهر