داستان سریال زیر آسمان شهر 4 زمان پخش سریال زیر آسمان شهر 

بازیگران قدیم سریال زیر آسمان شهر فصل 4 در کنار بازیگران جدید سریال زیر آسمان شهر 4

سریال زیر آسمان شهر 4 | بازیگران فصل چهارم | داستان و زمان پخش

سریال زیر آسمان شهر 4 | بازیگران فصل چهارم | داستان و زمان پخش

ساخت «زیر آسمان شهر 4» با موضوع اجتماعی/ ترکیب بازیگران جدید در کنار بازیگران قدیمی

مهران مهام تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ساخت جدید «زیر آسمان شهر 4» گفت: در حال حاضر این مجموعه در مرحله طراحی است و در سری جدید آن به مسائل روز اجتماعی خواهیم پرداخت. شرایط نسبت به سری قبل تغییر کرده و ما در این اثر علاوه بر حمید لولایی، مهران غفوریان، ملکه رنجبر و اشکان اشتیاق از بازیگران دیگری هم دعوت به همکاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه در سری چهارم خود با حفظ رویکردی که در گذشته داشته شکل خواهد گرفت و تمام بازیگران با شخصیت خودشان در سری‌های گذشته جلوی دوربین خواهند رفت.

مهام ادامه داد: طراحی این مجموعه تلویزیونی حدود یک ماه و نیم طول خواهد کشید تا به درستی بتوانیم در تمام زمینه‌ها به قطعیت‌های لازم برسیم.

وی در خصوص نویسندگی این سریال اظهار داشت: به غیر از سیروس میمنت به طور حتم از دوستان نویسنده دیگری در این کار استفاده خواهیم کرد چون چنین پروژه بزرگی نیازمند قلم‌های متفاوتی است تا بتواند نگاه مخاطب را به خوبی به خود جلب کند.

تهیه‌کننده «زیر آسمان شهر 4» گفت: این طرح را به مرکز امور نمایشی سیما ارائه کردیم و در صورت تأیید آنها در گروه اجتماعی پخش می‌کنیم در غیر این صورت در گروه دیگری روی آنتن خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه همچون سری‌های قبل بار طنز خود را دارد و به مسائل ویژه‌تری در جامعه خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ سریال «زیر آسمان شهر 1 و 2و 3» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه 80 تولید شد و در همان زمان با استقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه بود که بر همین اساس در سه فصل مقابل دوربین رفت.