دانلود مشاوره روانشناسی فروتن به جناب خان

محمدرضا فروتن و جناب خان با هم گفتگوی روانشناسی کردند! دانلود مشاوره روانشناسی فروتن به جناب خان در خندوانه و پخش آنلاین آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود مشاوره روانشناسی فروتن به جناب خان و پخش آنلاین

جناب خان

شاید اگر بگوییم اولین و تنها عروسک محبوب تلویزیون در ژانر بزرگسال همین جناب خان بنفش رنگی است که از سریال عروسکی «کوچه مروارید» به برنامه پرمخاطب «خندوانه» پیوسته است، اشتباه نکرده باشیم. این عروسک که ظاهری عجیب و غریب دارد، توانست مخاطبان این برنامه را شیفته خود کند تا گاهی فقط به خاطر حضور وی این برنامه را تماشا کنند. در شکل گیری و شخصیت پردازی جناب خان عوامل و افراد بسیاری تاثیرگذار بودند که دو تن از این افراد مهدی برقعی و حامد ذبیحی هستند که به ترتیب بازی دهنده بدن و سر و دست‌های این عروسک به شمار می‌روند.چه شد که جناب خان به برنامه خندوانه امد و اینقدر مورد توجه همگان قرار گرفت؟ ویژگی جناب خان که او را با بقیه متمایز کرد چه بود ؟ پس گفتگوی زیر را حتما بخوانید: چگونه جناب خان به خندوانه آمد ؟؟؟

دانلود مشاوره روانشناسی فروتن به جناب خان و پخش آنلاین :


دانلود مشاوره روانشناسی فروتن به جناب خان

گرداوری خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه‌خواه خنداننده های برتر خندوانه برنامه شبانگاهی «سه شو» که به تازگی در شبکه سه سیما تولید می‌شود، قرار است به روی آنتن برود. توضیح کامل این خبر را در " خنداننده های برتر خندوانه مجری برنامه جدید شبکه سه " بخوانید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

دانلود آخرین اجرای جناب خان در خندوانه

دانلود گفتگو ویژه جناب خان و فردوسی پور

دانلود بوس آبدار جناب خان به فردوسی پور

فرستادن بوس کارت پستالی جناب خان

دانلود تمرین جناب خان برای خواستگاری

جناب خان در حال عزاداری در بوشهر

زمان پخش فصل سوم خندوانه اسفند 94