دانلود برنامه 90 شب یلدا مهمان شهاب حسینی دوشنبه 29 آذر 95

دانلود برنامه 90 شهاب حسینی ویژه شب یلدا شبکه 3 سیما

دانلود برنامه 90 شب یلدا مهمان شهاب حسینی با لینک مستقیم / دانلود 90 شهاب حسینی

دانلود برنامه 90 شهاب حسینی | 29 آذر 95 | کیفیت عالی و کم حجم

دانلود برنامه 90 شهاب حسینی | 29 آذر 95 | کیفیت عالی و کم حجم

دانلود 90 مهمان شهاب حسینی شبکه 3 سیما

دانلود برنامه نود 90 با حضور شهاب حسینی و عادل فردوسی پور

دانلود 90 شهاب حسینی | دانلود برنامه 90 مهمان شهاب حسینی با لینک مستقیم

دانلود برنامه 90 باحضور شهاب حسینی با کیفیت عالی - بخش اول

دانلود برنامه 90 باحضور شهاب حسینی با کیفیت عالی - بخش دوم

=======

متن صحبت های عادل فردوسی پور و شهاب حسینی

شهاب حسینی در گفت‌وگوی ویژه یلدایی برنامه نود پیرامون مسائل مختلف فوتبالی صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

– خیلی فوتبال را دوست داشتم و تمام تفریح دوران نوجوانی‌ام گل کوچک بود؛ مدتی به تمرین در تیم نوجوانان پاس مشغول بودم ولی توان تمرین با دیگر بازیکنان را نداشتم؛ بعدش هم یک تصادف اجازه نداد به فوتبال ادامه دهم و تقدیرم طور دیگری رقم خورد. – فوتبال و سینما روی هم تاثیرات متقابل دارند.

– من ترجیح می‌دهم بین یک فیلم، بازی فوتبال و دیدارهای خانوادگی، مسابقه فوتبال را ببینم چون در لحظه اتفاق می‌افتد.

– واقعا فوتبال از یک منظر دیگری برایم جالب است؛ با اینکه نتایج برایم مهم است ولی اهمیت اول را ندارد؛ فوتبال دنیایی است که می‌شود چیزهای زیادی در آن کشف کرد؛ عکس‌العمل‌هایی در فوتبال آموزنده است که به درد بازیگری می‌خورد.

– بازی‌هایی مثل آلمان و آرژانتن که تیم مارادونا 4 بر صفر باخت و اتفاق وحشتناک شکست برزیل برابر آلمان در جام جهانی 2016 به یادماندی هستند.

– ایران و استرالیا دراماتیک‌ترین بازی‌ای بود که دیدم؛ یادم است وقتی پخش شد جنس تصویر مثل دوربین‌های دیجیتال همیشگی نبود و مثل فیلم بود.

– خداداد عزیزی را خیلی دوست دارم.

– مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهم ولی بازیکن محبوبم در تمام ادوار زیدان است چون در قهرمانی فرانسه یک تنه ایفای نقش کرد و در جام بعد که فرانسه او را نداشت از گروهش بالا نرفت.

– زیدان با زدن سر به ماتاراتزی دنبال پایانی بود که در یادها بماند و جاودانگی داشته باشد؛ احتمالا طرف مقابلش حرفی زد که نمی‌توانست آن را بپذیرد.

– دو پسر دارم که خیلی فوتبالی نیستند ولی پسر بزرگترم به انیمیشین و نقاشی علاقه‌مند است.

– دنیای بعد از 40 سالگی شروع ته‌نشینی است. – با کارم خوشحال هستم و سرگرم می‌شوم و علاقه‌مندی‌های خودم را دنبال می‌کنم که این من را خسته نمی‌کند.

– از اینکه طول بکشد تا بمیرم می‌ترسم!

شهاب حسینی که از علاقمندان به فوتبال است،در 90 هفته آینده درباره علایقش به پرسش های عادل فردوسی پور پاسخ خواهد داد. فردوسی پور که در تدارک برنامه ای ویژه در بلندترین شب سال است؛سال گذشته هم تلاش کرده بود مصاحبه ای غیرفوتبالی را در شب یلدا به روی آنتن ببرد اما گفتگوی ضبط شده او با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هرگز پخش نشد.

حالا مجری 90 پای به عرصه هنر گذاشته تا حسینی را که کمتر در برنامه های تلویزیونی دیده می شود؛در یک مصاحبه ویژه مورد پرسش های ویژه اش قرار بدهد. منبع مشرق نیوز - دانلود روزانه

دانلود برنامه 90 شهاب حسینی | 29 آذر 95 | کیفیت عالی و کم حجم