برنامه دوباره گوش کن از شبکه نسیم تابستان 95 زمان پخش و ساعت تکرار

دوباره گوش کن برنامه موسیقیایی ساعت تکرار دوباره گوش کن هر شب تابستان 95

برنامه دوباره گوش کن از شبکه نسیم | زمان پخش و ساعت تکرار | تابستان 95

زمان پخش و ساعت تکرار دوباره گوش کن

پخش برنامه دوباره گوش کن از عید فطر شبکه نسیم

برنامه دوباره گوش کن از شبکه نسیم | زمان پخش و ساعت تکرار | تابستان 95

برنامه دوباره گوش کن

احسان ارغوانی تهیه کننده برنامه «دوباره گوش کن» اظهار داشت: شب عید فطر افتتاحیه «دوباره گوش کن» در شبکه نسیم است و از هفته بعد به طور رسمی برنامه کار خود را آغاز می کند.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از اتمام ایام سوگواری و شب های قدر نظر سنجی را از شبکه پخش خواهیم کرد، طبق این نظر سنجی مردم راجع به تیتراژهای ماه رمضانی رأی می دهند.

تهیه کننده «شهرباران» اظهار اشت: موضوعاتی که در این برنامه مورد بحث و بررسی قرار می گیرند، هر هفته متفاوت خواهند بود. به این شکل که هر هفته یک حوزه انتخاب می شود. این حوزه هاشامل آثار ملی، دفاع مقدس، خانواده و غیره است که باز هم این حوزه ها مورد نظرسنجی قرار می گیرند.

ارغوانی تصریح کرد: من احساس می کنم این برنامه جزو برنامه های پر مخاطب تلویزیون خواهد بود. پیدا کردن اطلاعات در مورد کارهایی که در دهه های 70و 60 ساخته شده اند به نوعی برای بینندگان نوستالژی و یادآور خاطرات آنها است و برای آنها جالب خواهد بود.

تهیه کننده «امروز هنوز تموم نشده» در خصوص فضای بصری برنامه و دکور آن گفت: ضبط برنامه در استودیوی شبکه افق است. دکور ساده ای را برای کار در نظر گرفته ایم، البته المان های موسیقی در دکور لحاظ شده است.

وی خاطر نشان کرد: «دوباره گوش کن» برنامه ای جوان پسند است و دراین برنامه قصد داریم تمام چهره های موسیقیایی را دعوت کنیم. با توجه به اینکه نمیتوان ذائقه مخاطب را عوض کرد، هدف اصلی ما آشنا کردن بینندگان با آثار خوب و تشویق آنها برای گوش کردن به قطعه های خوب است. به طوری که مخاطبان اساتید این حوزه را بشناسند وبا موسیقی آشنا شوند که با فرهنگ، آداب و رسوم ما همخوانی دارد. باشگاه خبرنگاران جوان