آخرین قسمت برنامه دورهمی شنبه 10 مهر

دانلود قسمت آخر دورهمی مهران مدیری کیفیت عالی کم حجم

آخرین قسمت برنامه دورهمی مهران مدیری / دانلود دورهمی قسمت آخر سال 95

آخرین قسمت برنامه دورهمی | دانلود قسمت آخر دورهمی مهران مدیری | شنبه 10 مهر


آخرین قسمت برنامه دورهمی | دانلود قسمت آخر دورهمی مهران مدیری | شنبه 10 مهر

دانلود دورهمی آخرین قسمت

آخرین قسمت برنامه دورهمی مهران مدیری شنبه ۱۰ مهر پخش می شود سری جدید برنامه دورهمی نیز بعد از ماه محرم و صفر سال ۹۵ دوباره فیلمبرداری و پخش می شود.

آخرین قسمت برنامه دورهمی

برنامه «دورهمی» مهران مدیری به قسمت‌ آخر رسید!

خرین قسمت از برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری شنبه از شبکه نسیم بروی آنتن خواهد رفت و گروه تولید بعد از ماه محرم و صفر دوباره ضبط این برنامه را از سر خواهند گرفت.

مهمان‌ هایی که قرار است در این سه قسمت با مدیری به گفت‌وگو بنشینند، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نیما مسیحا، سید علی ضیا، فقیهه سلطانی و … خواهند بود که به تناسب برنامه تعدادی از این مهمان‌ها برای پخش انتخاب می‌شوند. ادامه پخش و ضبط «دوهمی» به بعد از ماه محرم و صفر موکول می‌شود و در این مدت زمانی مهران مدیری قصد دارد تا فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» را کارگردانی کند و به احتمال فراوان گروه تولید و ساخت این برنامه بعد از ماه صفر دوباره کار خود را آغاز خواهند کرد.

خلاصه برنامه : "دورهمی" دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ٣٠٠ نفر از مخاطبان -که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می کنند- به تماشای بازی بازیگران می نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می کند. در "دورهمی" بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می پردازند. البته به جز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد. علاقمندان جهت حضور در برنامه عدد 5 را به شماره 3080 پیامک کنید.

=======

برای دانلود تمام قسمتهای برنامه دورهمی اینجا کلیک کنید

زمان پخش: پنجشنبه ها ساعت 21 و جمعه و شنبه هر هفته ساعت 23

آخرین قسمت برنامه دورهمی | دانلود قسمت آخر دورهمی مهران مدیری | شنبه 10 مهر