چرا احسان علیخانی به خندوانه نرفت

چرا احسان علیخانی به خندوانه نرفت! علت حضور نیافتن احسان علیخانی در خندوانه را از زبان خودش بخوانید.

چرا احسان علیخانی به خندوانه نرفت ؟

 احسان علیخانی پستی را در اینستاگرام  خود منتشر کرد که در آن به عدم حضور خود در این برنامه اشاره می کرد.

او علت عدم حضور خود در «خندوانه» را مخالفت مدیران سیما و شبکه «نسیم» با حضور او در این برنامه عنوان کرده بود، اما علیخانی انتشار این پست را اشتباهی از سوی یکی از دوستان خود عنوان کرد.

در زمان پخش «خندوانه» بحث حضور احسان علیخانی در این برنامه به شدت بالا گرفته بود، به طوری مخاطبان این برنامه، در صفحات اجتماعی از رامبد جوان درخواست می کردند که احسان علیخانی را  به عنوان یکی از مهمانان این برنامه به «خندوانه» بیاورد.
اما تنها چند روز مانده به اتمام فصل دوم «خندوانه» احسان علیخانی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که علت عدم حضور خود در این برنامه را مخالفت مدیران سیما و شبکه «نسیم» عنوان کرده بود. احسان علیخانی درباره انتشار این متن به آی سینما گفت:«راستش آن پست را یکی از دوستان نزدیک من منتشر کرده بود که کار اشتباهی بود و من هم تا این پست و متن آن را خواندم گفتم که حتماً پاک شود و خیلی زود هم آن را پاک کردم.»

او درباره عدم حضور خود در «خندوانه» و در پاسخ به این پرسش که بعد از حواشی که برای «ماه عسل» به وجود آمد، آیا مدیران سیما تصمیمی برای دیده نشدن او در تلویزیون گرفته اند یا خیر، می‌گوید:«من چندین بار شرمنده رامبد جوان شدم که نتوانستم در «خندوانه» حضور پیدا کنم، چون خودم هم خیلی دوست داشتم در این برنامه حاضر شوم اما قسمت نشد، ولی می‌توانم بگویم مدیران سیما مشکلی برای حضور من در صداوسیما ندارند و همان طور که گفتم آن پست یک اشتباه کوچکی بود که از سوی یکی از دوستانم رخ‌داده بود.»

چرا احسان علیخانی به خندوانه نرفت

گرداوری خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

بعد از پایان فصل دوم خندوانه هنوز حاشیه های جالب و خبرهای خندوانه ادامه دارد پیشنهاد می کنیم مطلب " خنده های صد میلیون تومانی خندوانه " که مربوط به درامد صدا و سیما از تبلیغات در برنامه خندوانه است را بخوانید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

کانال تلگرام رامبد جوان

رامبد جوان به زنجیره شادی پیوست + اینستاگرام

شوخی سیاسی در خندوانه !!!

نیما: بزودی به خونه هاتون بر میگردیم ...

خنده های صد میلیون تومانی خندوانه !!!

چرا قلعه نوعی به خندوانه نرفت ؟؟

زمان پخش فصل سوم خندوانه اسفند 94