واکنش حداد عادل به شوخی اش در خندوانه

حداد عادل به شوخی اش در خندوانه واکنش نشان داد. پس از حضور غلامعلی حداد عادل به عنوان مهمان برنامه خندوانه که از شبکه نسیم پخش می‌شد او با کلماتی شوخی کرد که حواشی را در پی داشت.

 واکنش حداد عادل به شوخی اش در خندوانه

واکنش حداد عادل به شوخی اش در خندوانه

حداد عادل گفت: عده‌ای شوخی من راجع به شوخی با کلمات «کش‌لقمه» و «دراز لقمه» را جدی گرفتند و جوی درست کردند. آنها که این سر و صدا را درست کردند، یا شوخی را نمی‌شناسند یا اینکه غرضی در دل دارند.

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در توضیحی مبنی بر حواشی پیش آمده بعد از شرکت وی در برنامه خندوانه گفت: برنامه خندوانه یک برنامه طنز است و فضای شوخی در آن حاکم است.

وی افزود: عده‌ای شوخی من راجع به شوخی با کلمات «کش‌لقمه» و «دراز لقمه» را جدی گرفتند و جوی در حواشی آن درست کردند و سر و صدا به پا کردند. آنها که این سر و صدا را درست کردند، یا شوخی را نمی‌شناسند یا اینکه غرضی در دل دارند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در ادامه گفت: در غیر اینصورت هر شوخی را می‌توان از جای خود در آورد و یک منظور دیگر از آن برداشت کرد، کاملا محسوس بود که عده‌ای قصد و منظور خاصی داشتند و مایل نبودند بفهمند که با شوخی چطور باید برخورد کرد.

 واکنش حداد عادل به شوخی اش در خندوانه

مجری خندوانه رامبد جوان قصد دارد فیلم سینمایی جدید خود به نام نگار را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کند و سپس سری جدید برنامه خندوانه (فصل 3 ) را تهیه کند. توضیح کامل این خبر را در مطلب " مجری خندوانه با نگار به جشنواره فیلم فجر می رود " بخوانید.

گرداوری خندوانه

پر بیننده ترین مطالب مرتبط

فردوسی پور مهمان برنامه خندوانه شد

فردوسی پور مهمان برنامه خندوانه شد,فردوسی پور مهمان برنامه خندوانه

زمان پخش فصل سوم خندوانه اسفند 94

http://bayanbox.ir/view/4874837399737600626/1006.jpg

بنیامین در قسمت آخر خندوانه

http://bayanbox.ir/view/6993911844631525413/benyamin1.jpg

رامبد جوان فیلم سینمایی خندوانه را می سازد

http://bayanbox.ir/view/5696603819908771047/1144.jpg