واکنش احسان علیخانی به متلک دیشب رضا جاودانی در برنامه یورو 2016 !

احسان علیخانی به تیکه دیشب رضا جاودانی در برنامه جام پانزدهم ویژه مسابقات یورو 2016 واکنش نشان داد.

واکنش احسان علیخانی به متلک دیشب رضا جاودانی در برنامه یورو 2016 !

واکنش احسان علیخانی به متلک دیشب رضا جاودانی در برنامه جام پانزدهم !

مجری برنامه ماه “عسل”گفت: شب گذشته عمو رضای جاودانی روی آنتن زنده، درباره مدیریت زمان برنامه، نکته ای گفتن، اولا که من به ایشون که بزرگتر ماست، ارادت دارم و خبری از متلک و اینها نبود، ثانیا اگر من بودم، زنگ میزدم، روی آنتن زنده نمی گفتم!

به گزارش سینما سینما، علیخانی افزود: به هر حال برنامه مهمی دارن و زحمت کشیدن براش ولی حق بدن که ما هم این شب ها دوست داریم، قصه هامون کامل تماشا بشه. من همین جا ازشون عذرخواهی میکنم.

*علیرضا جاودانی نیز در ابتدای برنامه “جام پانزدهم” با تشکر ویژه از احسان علیخانی، گفت: اگر باعث ناراحتی ایشون شدم، عذرخواهی می کنم اما شماره تلفن شو ندارم وگرنه زنگ میزدم! / آسمان خبر

دانلود این قسمت در :

دانلود قسمت بیست و یکم ماه عسل 95 | حاج محمود و نذر ساخت امامزاده یل آباد