ساخت «کوروش کبیر» با روش های نو تنها حدود 4 ماه / رامبد جوان: بالاخره دل همه را خوش می کنیم

شرح ساخت «کوروش کبیر» با تکنیک‌های جدید و ایستاده با طنز سربازی رضا شفیعی‌جم از وقایع «خندوانه» شب قبل بودند. رامبد جوان در ابتدای «خندوانه» شب گذشته یادآور شد که با ورود به فصل سوم این برنامه همه متوجه شدیم که چه قدر شاد بودن و خندیدن واجب است. وی همچنین در پاسخ به این که برخی‌ها می گویند اِی بابا دلتان خوش است، گفت: بله دل ما خوش است و بالاخره در روزی، شبی یا زمان دیگری آن‌هایی که دلخوش نیستند را هم شاد می‌کنیم.

پس ازاین هم او از امنیت که عامل پیش‌نیاز این شادی‌هاست گفت و به همین بهانه شادی برنامه را به همه ارتشی‌های سراسر کشور و خانواده‌هایشان تقدیم کرد.
اما مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان کشورمان، مهمانی بود که بعد از یک رفت و آمد به جمع اضافه شد و در بدو ورودش حرف به کار جدید این هنرمند یعنی «کوروش کبیر» رسید.
جوزانی در خصوص این فیلم که با سرمایه‌گذاری مردم ایران و در واقع بخش خصوصی ساخته می‌شود، درباره شیوه نوین تولید کار بیان کرد: هنگام ساخت فیلم‌های بزرگ و پرهزینه ابتدا آرت بوک یا به گونه‌ای نقشه راهی را برای آن‌ها طراحی می‌کنیم، نقشه‌ای که در آن فیلمنامه آماده و به زبان‌های مورد نظر ترجمه می‌شود، از لباس تا طراحی گیریم شخصیت‌ها توسط برنامه‌ای سه بعدی سازی می‌شود. بعد سکانس‌های اصلی فیلم نیز به گونه‌ای طراحی می‌شود تا بدین طریق استوری برد و در واقع مسیر کار تجسم شود که این روش‌ها موجب منظم بودن کار و پایین‌آمدن هزینه‌های اقتصادی می‌شود. در مورد فیلم «کوروش کبیر» هم زمان ساخت آن با چنین روشی، حدود 4 ماه خواهد بود.

در ادامه این کارگردان خاطره‌ای از فیلم «جاده‌های سرد» تعریف کرد و از علاقه‌اش به کارهای وودی آلن گفت و اظهار داشت که ما باید هر سال کمدی‌هایی داشته باشیم که مردم بپسندند تا سینما هم جزو سبد کالا شود.
گپ و گفت درباره آب و صرفه‌جویی در مصرف آن در عرصه‌های اجتماعی، از موارد دیگری بود که در این بین مطرح شد.

پس از رفتن جعفری جوزانی و یک تنفس، کمدین رضا شفیعی جم به روی صحنه آمد و بلافاصله بحث سربازی را شروع کرد. از سرها و شکل‌هایی که بعد از زدن موها ظاهر می‌شد، ته دیگ‌های وسیع آسایشگاه که به مدت 45 دقیقه همه آن‌ها، در حین خوردنش به هم نگاه می‌کردند گفت تا ماشین آخرین سیستم برگشت به خانه‌شان و ... .

در آخر هم رامبد برنامه را با شعر «ایران» و این جمله که «دل ما خوش است و آن هایی که خوش نیستند را هم روزی دلخوش می‌کنیم» به پایان رساند. گزارش از: فاطمه شهدوست

این قسمت را در " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / مسعود جعفری جوزانی و رضا شفیعی جم / قسمت 23 " دانلود کنید.

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه بین 3 فینالیست: امیرعلی نبویان, اشکان خطیبی و ارشا اقدسی برگزار شد نتیجه آرای مردمی را در مطلب " نتیجه فینال مسابقه لباهنگ خندوانه / امیرعلی نبویان نفر اول شد " ببینید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

دختر شهید آوینی در خندوانه چه گفت ؟

شش ضعف فصل سوم خندوانه را بخوانید !

سفر بهروز بقایی با خندوانه به سراسر ایران

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه
ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !