فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان آماده اکران می شود

رامبد جوان یکی از هنرمندان پرکار سینما و تلویزیون این روزها به جز انجام کارهای فنی فیلم «نگار» درگیر ضبط فصل سوم برنامه پربیننده «خندوانه» نیز است.

در «نگار» بازیگرانی چون نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، فریبا کامران و علیرضا شجاع نوری نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم به ماجرای جناحی پرداخته جایی که نگار جواهریان نقش دختری به نام نگاررا بازی می کند اودختر خانواده ای نیمه مرفه و اصیل است ،پدر او دریک معامله اقتصادی شکست خورده وبه خاطر فشارهای زیاد مرده است این تحلیلی است که پلیس نسبت به مرگ او اعلام می کند اما نگار این تحلیل را باور ندارد وبرای رسیدن به اصل ماجرا تصمیم می گیرد که روزهای آخر پدر را مرور کند.

دیگر عوامل ما عبارتند از تدوین: بهرام دهقان، موسیقی: حامد ثابت، فیلمبردار: بهرام بدخشانی، صداگذاری: فرامرز ابوالصدق، دستیار اول کارگردان: مانفرد اسماعیلی، گریم: سودابه خسروی، نویسنده: احسان گودرزی، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، طراح لباس: نگار نعمتی، مدیر تولید: شهرام زاهدی .

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

رامبد جوان درباره اجرای مسابقه « لباهنگ » اظهار داشت: ایده این مسابقه از روی یک برنامه خارجی برداشته شده است !!! ادامه توضیحات رامبد جوان را در مطلب " رامبد جوان : ایده " لباهنگ " از یک برنامه خارجی است !! " بخوانید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه
ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !

«خندوانه» آن قدر طرفدار پیدا کرده که شاید کسی ماهواره نگاه نکند !

آهنگ هایی که امیرعلی نبویان مجوز خواندن آنها را در لباهنگ خندوانه نگرفت !