علی مسعودی داماد شد / ازدواج علی مسعودی کمدین خندوانه

علی مسعودی این هفته ازدواج می کند و داماد می شود . او فروردین 65 اعلام کرده بود می خواهم در اینجا اعلام کنم در سال جدید قصد دارم ازدواج کنم و به زندگی ام سروسامانی دهم.

علی مشهدی نویسنده مطرحی در کشور است که شاید بسیاری از مردم وی را نمی شناختند اما توانایی های این کمدین مشهدی در برنامه خندوانه  بسیار عالی نمایان شد و پدیده جدیدی به مردم کشور معرفی گردید.
این کمدین مشهدی که سال هاست دور از شهر خود یعنی مشهدالرضا(ع) زندگی می کند امسال قصد دارد ایام عید را کامل در کنار خانواده و همشهریانش سپری کند.

علی مشهدی با تبریک سال جدید شمسی به خبرنگار تابناک رضوی گفت: امسال قصدم این بود که کنار مادرم که همه وی را "ننه" می شناسند باشم و با حضور در حرم رضوی در زمان سال تحویل از لطفی که امام هشتم(ع) در سال 94 به من داشت تشکر کنم و قدردان این همه محبت باشم.
وی تصریح کرد: سال 94 سال بسیار پربرکتی برایم بود و هیچ وقت فکر نمی کردم در این سال به چنین موفقیت هایی دست یابم و واقعا لطف خدا و امام رضا(ع) شامل حالم شد که این چنین بین مردم کشورم محبوب شدم.
نویسنده مشهدی و طنزپرداز کشور بیان داشت: با این وجود مطمئن هستم که سال 95 سال خاصی برایم خواهد بود و شاید اولین فیلم خود را کاگردانی کنم و سطح جدیدی را در زندگی هنری ام تجربه کنم.
وی عنوان کرد: اکنون در حال بازی در فیلم "ثبت با سند برابر است" هستم و می خواهم در اینجا اعلام کنم در سال جدید قصد دارم ازدواج کنم و به زندگی ام سروسامانی دهم.
علی مشهدی گفت: قصد داشتم برنامه ای همانند خندوانه را برای مشهدی ها بسازم و برای همین موضوع هم حدود 3 ماه در مشهد حضور پیدا کردم ولی خب کم لطفی هایی در حقم شد و همکاری های لازم از سمت شهرداری برای اسپانسرینگ این برنامه صورت نگرفت تا توفیق این را داشته باشم که مردم مشهد را خوشحال کنم.
وی افزود: برای تمامی مردمان سرزمینم آرزو می کنم که سال جدید بسیار زیاد شاد باشند و این خوشحالی توام با سلامتی برایشان باشد.

========

حتما ببینید : زمان شروع فصل چهارم خندوانه از زبان رامبد جوان

========

برای دانلود تمام قسمتهای خندوانه فصل سوم اینجا کلیک کنید

برای دیدن حواشی و خبـــــرهای جدید برنامه خنــــــدوانه اینجا کلیک کنید

========

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

ویژه برنامه خندوانه به مناسبت روز پدر را در مطلب " برنامه خندوانه ویژه روز پدر با حضور شقایق دهقان مهران غفوریان امیر نوری اکبر عبدی و جناب خان " ببینید و دانلود کنید.

فینال لباهنگ خندوانه را در " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

دختر شهید آوینی در خندوانه چه گفت ؟

شش ضعف فصل سوم خندوانه را بخوانید !

سفر بهروز بقایی با خندوانه به سراسر ایران

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !

گفتگوی کامل با امیرعلی نبویان فینالیست مسابقه لباهنگ خندوانه
ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !

«خندوانه» آن قدر طرفدار پیدا کرده که شاید کسی ماهواره نگاه نکند !

آهنگ هایی که امیرعلی نبویان مجوز خواندن آنها را در لباهنگ خندوانه نگرفت !