علی مسعودی از کمدین های خندوانه می خواهد «خندوانه مشهدی» تولید کند !!

علی مسعودی گفت: امیدوارم «خندوانه مشهدی» با همکاری مسئولان شهرداری شهر مشهد تولید شود. این طنزپرداز مشهدی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پروژه خندوانه مشهدی اظهار کرد: این پروژه همچنان در انتظار پاسخ مسئولان شهرداری است و من امیدوارم که سرانجام به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
علی مسعودی: امیدوارم «خندوانه مشهدی» تولید شود
مسعودی در مورد برنامه‌های دیگر کاری خود و همچنین رایزنی با سایر نهادها و دستگاه‌ها برای پشتیبانی از طرح خندوانه مشهدی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه شهرداری در مرحله اول تامین هزینه‌های مربوطه برای اجرای این طرح را نپذیرفت من طرح دیگری را برای اجرا در نظر نگرفته‌ام و تا زمانی که با این طرح موافقت نشود؛ در انتظار پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی این سازمان خواهم بود.
این طنزپرداز مشهدی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و شرایط ویژه مشهد این برنامه از ظرفیت بسیار بالایی برای جذب مخاطبان برخوردار است و ما به همین دلیل معتقد هستیم که مسئولانی که به فکر افزایش نشاط اجتماعی مردم هستند باید با حمایت از چنین طرح‌هایی علاوه بر فراهم کردن شرایط برای رشد فرهنگ عمومی به ایجاد نشاط اجتماعی نیز کمک کنند.
طرح «ما مردم خراسان» با مجری‌گری علی مسعودی به قصد تولید برنامه‌ای شبیه به خندوانه اما با رنگ و لعاب مشهدی شکل گرفته بود که برای اجرایی سازی نیازمند مبلغی در حدود 2 میلیارد و 530 میلیون تومان بود اما پس از ارائه این طرح به شهرداری مشهد و تقاضای حمایت از این پروژه نهایتا این مجموعه به طراحان برنامه اعلام کرد که قصد حمایت از پروژه «ما مردم خراسان» را ندارد و با این اقدام عملا اجرای این برنامه را به حالت تعلیق درآورد.

بروز باشید ← هر روز با آخرین اخبار و اتفاقات برنامه خندوانه + دانلود قسمت شب قبل و حواشی آن با ما باشید.

لبخند از زمان پخش و تکرار فصل سوم خندوانه در مطلب " ساعت پخش و تکرار خندوانه فصل سوم " با خبر شوید .

گرداوری: خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

فینال مسابقه لباهنگ خندوانه بین 3 فینالیست: امیرعلی نبویان, اشکان خطیبی و ارشا اقدسی برگزار شد نتیجه آرای مردمی را در مطلب " نتیجه فینال مسابقه لباهنگ خندوانه / امیرعلی نبویان نفر اول شد " ببینید.

برای دانلود فینال لباهنگ مطلب " دانلود برنامه خندوانه فصل سوم / قسمت 18 / فینال مسابقه لباهنگ " را ببینید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

شش ضعف فصل سوم خندوانه را بخوانید !

سورپرایز ویژه ارشا اقدسی برای برنامه آخر خندوانه

تمام اتفاقاتی که در فینال مسابقه لباهنگ خندوانه رخ داد !
ارشا اقدسی لباهنگ دوم خود را در رکوردهای گینس ثبت می کند !

«خندوانه» آن قدر طرفدار پیدا کرده که شاید کسی ماهواره نگاه نکند !

آهنگ هایی که امیرعلی نبویان مجوز خواندن آنها را در لباهنگ خندوانه نگرفت !