رضا صادقی در برنامه دورهمی مهران مدیری از اجرای زنده رضا صادقی تا فلسفه مشکی پوشیدن

رضا صادقی در دورهمی | اجرای زنده رضا صادقی | فلسفه مشکی پوشیدن همه در دورهمی

دانلود این قسمت در  : دانلود دورهمی رضا صادقی ویژه عید فطر 95

رضا صادقی در دورهمی | اجرای زنده رضا صادقی | فلسفه مشکی پوشیدن همه در دورهمی

رضا صادقی در برنامه دورهمی چه گفت ؟

رضا صادقی در دورهمی | اجرای زنده رضا صادقی | فلسفه مشکی پوشیدن همه در دورهمی

دومین مهمان برنامه دیشب، رضا صادقی خواننده کشورمان بود که در ابتدای ورود خود قطعه «دوست دارم خدا» را اجرا کرد.

پس از آن مدیری در خصوص فلسفه مشکی پوشیدن وی پرسید و صادقی گفت: فلسفه خاصی نداشته و الان هم ندارد. شاید به این دلیل است که عادت کرده ایم به این عقیده که این رنگ نشانه اندوه و غصه است. با این حساب با خودم گفتم، پس اتفاق خوبی است که تمام نقض های ذهنم را با این برطرفم کنم.
 
صادقی در ادامه از نحوه آشنایی خود با همسرش گفت. اینکه در خارج از ایران این اتفاق افتاده است و اینکه همیشه وقتی به ازدواج فکر می‌کرده، به دنبال یک مادر هم برای خودش و هم برای فرزندش بوده است. وی همچنین درباره دخترش تیارا بیان کرد: رابطه پدر و دختری را با هیچ چیز نمی توان مقایسه کرد.

صادقی در ادامه از «دولت عشق» گفت و اینکه با حکم «دولت عشق» من با وجود دو عصا در ماراتن های زیادی پیروز شدم.
 
صادقی در بخش دیگر صحبت های خود درباره شرایط جسمانی‌اش گفت: من یک ساله بودم که دکتری آمپولی را به اشتباه در عصب پای من زد و من در زمانهایی که همه ی بچه ها می‌دویدند، در خانه بودم و در این مدت کسانی ذهنیت من را ساختند که از آنها تشکر می کنم.
 
صادقی از کلاهبرداری هایی که با صدایش می شود و نارضایتی از فضای موسیقی در حال حاضر گفت و اینکه بعضی اوقات چندین سال از عمر من که هیچ وقت بر نمی گردد با یک امضایی که داده نمی شود، از بین میرود.

وی از تجربه بازی در فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» گفت و اظهار داشت: احساس می کردم که فیلم بهتر از این می شود.

مدیری در ادامه از علاقه ی خود به قطعه «نرو» گفت و از صادقی خواست که این آهنگ را بخواند.

در پایان این گفتگو رضا صادقی قطعه نرو را بدون موسیقی اجرا کرد و پس از آن «عاشقتم» را خواند.باشگاه خبرنگاران جوان