تاسف رامبد جوان از برگزار نشدن فینال خنداننده برتر

رامبد جوان از برگزار نشدن فینال خنداننده برتر خندوانه ابراز تاسف کرد و این پیام را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد.

تاسف رامبد جوان از برگزار نشدن فینال خنداننده برتر

بعد از تمام شدن برنامه «خندوانه» و اعلام کمدین‌های برتر مسابقه خندانده برتر (مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله)، رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خودش جملاتی خطاب به مردم نوشت :
سلام رفقا...
ممنون از تمام این مدت که همه جوره حمایت کردین. چه تند و چه نرم و چه مهربان و چه نامهربان. بالاخره خندوانه هم تمام شد و این گروه خسته می‌ره برای استراحت تا کمی هم به کارهای شخصی و خانوادگیشون رسیدگی کنن. برای همتون آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم شاد و سرحال باشین. دم همتون گرم و نعنایی.
(اونهایی هم که بابت برگزار نشدن مسابقه نهایی و رأی‌گیری ناراحتن باید بگم که متاسفم و شرایط که توضیح دادم اینطور حکم می‌کرد.) بقیه کمدین‌های برتر که در استودیو نبودن نتونستن تشریف بیارن. یا سرکار بودن یا مسافرت.
سالم باشید»تاسف رامبد جوان از برگزار نشدن فینال خنداننده برتر

قسمت پایانی خندوانه که مربوط به اجرای مشترک ژوله و غفوریان بود به عنوان پربازدیدترین برنامه خنداننده برتر خندوانه معرفی شد برای دیدن آنلاین این اجرا و همینطور دانلود آن به لینک " دانلود فینال خنداننده برتر اجرای مشترک امیر مهدی ژوله و مهران غفوریان " مراجعه کنید. در آخرین قسمت از فصل دوم «خندوانه» با حضور برخی از چهره‌های مسابقه خندانده برتر همانند علیرضا خمسه، جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، امیرمهدی ژوله، علی مشهدی، رضا شفیعی جم و امیر کربلایی‌زاده، نفرات برتر این مسابقه مشخص شدند.
نفرات اول مسابقه خندانده برتر توسط رامبد جوان و علیرضا خمسه مشترکا مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله، نفرات دوم جواد رضویان و علی مشهدی و نفرات سوم رضا شفیعی جم و امیر کربلایی زاده، اعلام شدند.
به گزارش ایسنا، اجرای پایانی مسابقه خنداننده برتر مشترکا توسط مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله انجام شد و مهمان روز آخر این برنامه بنیامین بهادری، خواننده و آهنگساز بود.
رامبد جوان همچنین در پست‌های قبلی خودش از مردم درخواست کرده بود تا به کمپین یک میلیونی جمع‌آوری امضا در سایت موزه صلح تهران برای محکومیت «فاجعه منا» بپیوندند و در همین راستا نوشت:
«به همت جانبازان، موزه صلح تهران، هنرمندان و برنامه خندوانه کمپین یک میلیونی جمع‌آوری امضا در سایت موزه صلح تهران برای محکومیت «فاجعه منا» و درخواست پیگیری از سازمان ملل برای کمک به افشای حقایق این واقعه تاکنون موفق به جمع‌آوری هشتصد هزار امضا شده است. فقط دویست هزار امضا باقی مانده است تا این کمپین به سرانجام برسد. قرار است با جمع‌آوری بیش از یک میلیون امضا این متن به عنوان سند رسمی، به نماینده سازمان ملل تقدیم گردد.برنامه خندوانه فصل دوم تمام شد اما هنوز حاشیه های جالب آن ادامه دارد پیشنهاد می کنیم مطلب " ادامه حاشیه های برنامه خندوانه " را بخوانید.

تاسف رامبد جوان از برگزار نشدن فینال خنداننده برتر

گرداوری خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

رضا شفیعی جم بعد از پایان برنامه خندوانه به حمایت از علیرضا خمسه پرداخت و نسبت به کامنت گذاران انتقاد کرد. توضیح کامل این خبر را در " عکس اعتراف رضا شفیعی جم بعد از خندوانه " بخوانید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

دانلود قسمت آخر خندوانه و پخش آنلاین

دانلود اجرای مشترک ژوله و غفوریان

خنداننده برتر خندوانه در لباس تعزیه

اعتراف رضا شفیعی جم بعد از خندوانه

زمان پخش فصل سوم خندوانه اسفند 94

دانلود فینال خنداننده برتر و پخش آنلاین