برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما و ساعت پخش سریالهای نوروزی شبکه 1

برنامه های نوروزی و سریال و فیلم های سینمایی شبکه 1 یک

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما و ساعت پخش / سریال شبکه 1 عید نوروز 96

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما | ساعت پخش | سریال نوروزی شبکه 1

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما | ساعت پخش | سریال نوروزی شبکه 1

ویژه برنامه های نوروز ۹۶ شبکه یک و ساعت پخش سریال و برنامه ها را بخوانید. ویژه برنامه های نوروزی شبکه ۱ شامل فیلم های سینمایی سریال علی البدل برنامه سین مثل سریال و جنگ شبانه و .. است.

ویژه برنامه های نوروزی ۹۶ شبکه یک

جشنواره فیلم های سینمایی

پخش ۱۵ فیلم سینمایی ایرانی و خارجی جدید که هر روز حوالی ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.

جنگ شبانه

جنگ شبانه با نام بوی عیدی نام برنامه شاد و مفرحی است که هر شب از شبکه یک سیما بطور زنده به روی آنتن می رود. احسان ارغوانی تهیه کننده این برنامه است که هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه پخش می شود. هدف این برنامه دیده شدن مردم در برنامه ها از طریق دریافت عکس و فیلم های نوروزگردی و کسب نظرات هموطنان از برنامه های نوروزی است. در این برنامه هر شب مهمانان مختلفی هر شب با یک موضوع به برنامه می آیند.

علی البدل

سریال نوروزی شبکه یک با نام علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه تلویزیونی در لوکیشنی خاص با دکور سازی در فضایی متفاوت روایتی می شود، قصه‌ای مفرح و طنز دارد که می‌تواند روایتی متفاوت از طنز تلویزیونی به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند باشد. این سریال تماماً در حوالی همدان تولید شده است و روایت قصه در ناکجا آبادی اتفاق می افتد. در خلاصه داستان این سریال آمده: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می گویند لالی حرف بزنم می گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم. بازیگران سریال علی البدل عبارتند از: بازیگران: مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاج عبدالهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده.

عکس های بازیگران این سریال را در ” عکس جدید بازیگران سریال علی البدل ” ببینید.

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما | ساعت پخش | سریال نوروزی شبکه 1

سین مثل سریال

پس از سه سال، برنامه “سین مثل سریال” دوباره از شبکه یک به روی آنتن می رود. پخش برنامه “سین مثل سریال” با رویکرد انتخاب بهترین سریال و مجموعه تلویزیونی شبکه های سیما، اسفند امسال آغاز خواهد شد. در این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد، سریال های تلویزیونی شبکه های سیما که در سال ۱۳۹۵ پخش شده است، در سه بخش معرفی و در معرض انتخاب مردمی قرار خواهند گرفت. در برنامه امسال سین مثل سریال ۱۲ مجموعه تلویزیونی شبکه های سیما معرفی و ارزیابی می شوند که پس از ۹ روز رقابت و با آرای مردمی، بهترین سریال به انتخاب مخاطبان سیما، معرفی خواهد شد. سین مثل سریال از شنبه۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند به مدت ۹ شب حوالی ساعت ۲۳ به مدت نود دقیقه از شبکه یک به صورت زنده پخش می شود. اجرای این برنامه بر عهده محمد سلوکی است و مخاطبان باید به سه آیتم بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سال ۹۵ تلویزیون رای خواهند داد.

دستپخت

مسابقه پر هیجان آشپزی بین سرآشپزان کشور در ایام نوروز هم به روی آنتن خواهد رفت. دستپخت به تهیه کنندگی شاهرخ امیرمعزی و کارگردانی وحید حسینی، اولین مسابقه بین المللی در رسانه ملی است که با هدف برگزاری رقابت آشپزی بین سرآشپزان حرفه ای انجام می شود. در هر مسابقه سه نفر به عنوان داور حضور دارند که همگی فارغ التحصیل مدارس آشپزی بین المللی و اروپایی هستند. فرانسوا حسین، کامران سروش، الهه سلامی و معین معینی داوران مسابقه دستپخت را تشکیل می دهند. در هر بخش از مسابقه ۹ نفر در مدت دو هفته با یکدیگر رقابت می کنند و نفر برنده در پایان انتخاب می شود. در نوروز ۹۶ قرار است فینالیست های منتخب در طول سال با هم به رقابت بپردازند. این مسابقه که با تاکید بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و اصلاح الگوی مصرف، در عید امسال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای به روی آنتن خواهد رفت.

آفتاب شرقی

برنامه مذهبی و معارفی آفتاب شرقی به تهیه کنندگی یونس قاسمی و مجید نادری که با هدف تبین دین اسلام و تطبیق آن با زندگی اجتماعی در ایام سال هر روز زنده پخش می شد، در نوروز ۹۶ در قالب ۱۵ تولیدی برنامه ۴۵ دقیقه ای پخش خواهد شد.

بوی عیدی

«بوی عیدی» ویژه برنامه سال تحویل شبکه یک سیما است. احسان ارغوانی تهیه کنندگی ویژه تحویل سال ۹۶ را برعهده دارد که اجرای آن بر عهده «محمد سلوکی» است. بوی عیدی از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و تا حوالی ساعت ۱۶ و به مدت ۸ ساعت ادامه خواهد داشت. مرور اتفاقات سال ۹۵ محور اصلی این برنامه خواهد بود. مرور رسم و رسوم نوروز در بین ایرانیان و اقوام کشور و ایران در سالی که گذشت از آیتم‌های بوی عیدی است.

حضور بازیگران و عوامل سریال منتخب مردم در جشنواره انتخاب مردمی بهترین مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۵ شبکه های سیما در برنامه سین مثل سریال، حضور ورزشکاران، هنرمندان و عوامل سریال علی البدل از دیگر بخش های ویژه برنامه تحویل سال ۹۶ شبکه یک خواهد بود. در این برنامه همچنین عوامل و بازیگران فیلم سینمایی ماجرای نیمروز که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره شد، به استودیوی بوی عیدی می آیند.

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما | ساعت پخش | سریال نوروزی شبکه 1

برنامه کودک و نوجوان

در ایام نوروز شبکه یک سیما برنامه های متنوعی را هم ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.آثار پویانمایی ایرانی با بهره بردن از آثار مرکز صبا و آثار آرشیوی ماندگار و دیدنی رسانه ملی از جمله این برنامه هاست که هر روز به مدت ۵۵ دقیقه به روی آنتن خواهد رفت. گنج نامه نام یکی آیتم های کودک و نوجوان است که در ۱۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای هر روز یک حدیث اخلاقی برای نوجوانان مطرح می کند که کاربرد ۀن در زندگی روزمره به نوجوانان توضیح داده می شود.

جهان ورزش

جهان ورزش به تهیه کنندگی حمیدرضا سرافراز در ایام نوروز ۹۶ مهمترین رخدادهای ورزشی سال گذشته را در رشته های مختلف بررسی می کند. این برنامه تلاش دارد در کوتاهترین زمان آخرین رویدادهای ورزشی جهان را با پخش تصاویری ناب از مسابقات ورزشی در ۱۵ برنامه ۱۵ دقیقه ای به اطلاع مخاطب برساند.

مستند

سه مجموعه مستند در نوروز ۹۶ از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت. مستند ۱۵ قسمتی “ایران ما” که مجموعه ای متنوع و گلچینی از مستندهای تولید شده در مراکز استان ها را به تصویر می کشد. مستند هشت قسمتی “ایران” نیز در این ایان طبیعت زیبای استان زنجان را برای هموطنانی که تمایل دارند نوروز را در این استان طی کنند، روایت می کند. “مستند برتر” نام مجموعه دیگری است که در این ایان در قالب ۱۵ برنامه ۴۰ دقیقه ای از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این مستند برترین و زیباترین مستندهای خارجی به روی آنتن خواهد رفت.

جهان در سالی که گذشت

جهان در سالی که گذشت کاری از گروه سیاسی شبکه یک است که در قالب ۱۵ برنامه ۲۰ دقیقه ای مهمترین رویدادها و تحولات سیاسی و منطقه و بین المللی سال ۱۳۹۵ را تحلیل می کند.

سایر برنامه ها

۱۵ برنامه ویژه در خصوص شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری اعلام می شود، میان برنامه ها، موسیقی تصویری، کلیپ و کلام بزرگان در طول روز و همچنین پخش مستند و برنامه های ویژه برای ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی از دیگر برنامه های نوروزی شبکه یک سیما را تشکیل می‌دهد.

منبع ستاره سینماو تلویزیون

جـدیـدتـرین عکس های بازیگـــران و همسرانشـــان

عکس های جدید بازیگـــران ایــرانی و فرزندانشــان

تیپ بازیگران زن ایرانی در اولین بــــرف سال + عکس

برنامه های نوروز 96 شبکه یک سیما | ساعت پخش | سریال نوروزی شبکه 1