اینستاگرام رامبد جوان در مورد ماه محرم

عکس اینستاگرام رامبد جوان در مورد ماه محرم را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

اینستاگرام رامبد جوان در مورد ماه محرم

رفقا سلام.
بابت فرا رسیدن ایام سوگوارى به همتون تسلیت مى گم.
الان اونایى که هى ایراد مى گیرن چرا تسلیت نمى گم آروم و راضى شدن؟؟؟ الان منو ادب کردن؟؟؟؟؟
٥ پست قبل عرض کردم با شروع ماه محرم آرامشمون بیشتر بشه و بیشتر به مردونگى و به حق بودن و به حق موندن فکر کنیم و خیلى چیزا یاد بگیریم. این لحن و ادبیات منه براى ورود به ایامى که براى هممون پراز معنى و عمق و تزکیه است.
واقعاً بعضى ها شورش رو در مى آرن از بس در حال تذکر دادن و ایراد گرفتن و غر زدن بى اساس و فکر هستن. بذارین حالا که اینجاییم و فقط خودمونیم بى رودربایستى یه چیزى به بعضیا بگم.
واقعاً رفقا بعضى وقتا از تماشا کردن مطالبى که یه تعدادى مى ذارن حالم خیلی بد مى شه مثل کمپین یک میلیون امضا درباره ى فاجعه منا که به سازمان ملل تحویل داده بشه.که گفتن من چقدر پول گرفتم که توى صفحم دارم تشویق مى کنم به جمع کردن امضا!!؟؟؟؟ آخه پولِ چى بگیرم؟ از کى بگیرم؟ واسه چى بگیرم؟؟ یا نکاتى به همین بى اساسى راجع به خندوانه.خواهش مى کنم عزیزان حرمت همدیگه رو حفظ کنیم. بیایم در این شبها به جاى معلم اخلاق شدن و دست آدمهاى شارلاتانى مثل من رو برملا کردن:)) به عمق وجود خودمون بریم و سعى کنیم کمى از تلخیها و تیرگیهاى روحمون رو با یاد سالار شهیدان کم کنیم.
در ضمن مخلص تک تک شمایى که ماه و مهربونین هستم و به اونایى هم که دلخوریم رو ابراز کردم مى گم که برادرتونم و حق برادرى رو هم به جا مى آرم تا ابد.
دوستتون دارم و احساس کردم لازمه همینجا باهاتون در میون بذارم.
باز هم تسلیت مى گم.
عکس هم ربطى به بحثمون نداره ولى قشنگه.
مخلص همتون و یا حق

اینستاگرام رامبد جوان در مورد ماه محرم

اینستاگرام رامبد جوان در مورد ماه محرم

گرداوری خندوانه


خبـــــــر مهـــــم هفتــــه :

از جالب ترین خبرهای خندوانه این است که رامبد جوان قصد دارد فیلم سینمایی خندوانه را کارگردانی کند بعد از تمام شدن فصل دوم خندوانه او در فکر ساختن فیلم سینمایی خندوانه است توضیح کامل این خبر را در " رامبد جوان فیلم سینمایی خندوانه را می سازد " بخوانید.


پر بیننده ترین مطالب مرتبط

عکس سلفی نیما تفکر خندوانه ای !

عکس خنداننده برتر خندوانه در لباس تعزیه

عکس سلفی جناب خان و فردوسی پور و رامبد

عکس خداحافظی رامبد جوان در پایان خندوانه

عکس اعتراف رضا شفیعی جم بعد از خندوانه

تلخ ترین عکس خندوانه

زمان پخش فصل سوم خندوانه اسفند 94